whatsapp icon

Terms and conditions

parrotz-logo

Parrotz Suomi Oy FI31832846 (verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomessa ja ulkomailla. Pidätämme kaikki oikeudet ehtojen ja hintojen muuttamiseen. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Ota yhteyttä

Sähköposti: info@parrotz.fi

Puhelimitse: +358 9 315 24140

Osoite: Satukukanpolku 5D, Järvenpää 04430, Suomi

Auton varaus

Voit varata auton verkkokaupasta tekemällä varausmaksun. Varaus vahvistetaan maksamalla tilaus verkkokaupan kassatoiminnolla. Vahvistamalla tilauksen hyväksyt nämä ehdot, tuotteiden hinnoittelun ja toimituskulut. Sähköpostivahvistus toimitetaan, jos sähköpostiosoite on annettu tilauksen vahvistamiseen mennessä. Sähköpostivahvistuksessa luetellaan tilatut tuotteet ja hintaerittely.

Maksut

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus FI24865594). Paybyway Oy on Finanssivalvonnan valtuuttama maksunvälittäjä. Maksuprosessi suoritetaan Visma Payn verkkopalvelussa. Visma Pay tai Paybyway Oy näkyy maksun vastaanottajana pankkitililuettelossa ja laskussa. Visma Payn kautta maksaminen on turvallista. Kaikki tiedot vaihdetaan suojattujen yhteyksien kautta.

Kauppa tapahtuu verkkoasiakkaan ja verkkokaupan välillä. Verkkokauppa vastaa kaikista kauppaan liittyvistä velvoitteista.

Lue lisää Visma Paystä: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Payn avulla voit maksaa tilauksesi verkkopankkitilillä, lompakolla, maksukortilla (luotto-/veloituskortti), laskulla tai osamaksulla. Seuraavia maksutapoja tuetaan: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Jousto, Enterpay Yrityslasku, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -maksukortit.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakolla, jos olet sallinut verkkomaksut MobilePay-sovelluksen asetuksissa. MobilePayn kautta maksaminen tapahtuu suoraan MobilePayhin liitetyltä maksukortilta. Jos maksun lataaminen linkitetystä kortista epäonnistuu, MobilePayta ei voi käyttää verkkokaupassa.

Pivo: Pivon käyttöehdot löytyvät täältä: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/.

Jousto lasku- ja osamaksu on suomalainen palvelu ostosten tekemiseen nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, joilla on talous tasapainossa. Joustolla saat 30 päivää maksuaikaa ilman korkoja ja kuluja. Kun olet saanut laskun, voit päättää, maksatko sen kerralla vai osissa. Voit maksaa ostoksemme jopa 36 osassa, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kulut ovat 3,90 eur/kk ja 19,90 % korko. Joustolla voit maksaa ostoksia 30-3000 eur. Luoton myöntää Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää osoitteesta www.jousto.com.

Ota yhteyttä Visma Pay

Visma Pay, Paybyway Oy (y-tunnus FI24865594)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: +358 9 315 42 037 (arkisin klo 8-16).

Osoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta.

Kotiinkuljetus

Ajoneuvoja toimitetaan arkipäivisin. Esittelytilasta tulevat ajoneuvot toimitetaan yleensä 3 arkipäivän kuluessa. Toimituskulut sisältyvät auton lopulliseen hintaan.

Ilmoitathan viipymättä - vähintään 14 päivän kuluessa - jos tuote on kadonnut tai vahingoittunut kuljetuksessa. Myös logistiikkayritykselle on ilmoitettava kuljetuksessa vahingoittuneista tuotteista.

Palautukset

Allekirjoittamalla tämän asiakirjan hyväksyt Parrotz Suomi Oy:n myyntiehdot ja verkkokauppasopimuksen, joka lähetetään sinulle sähköpostitse Parrotz Suomi Oy:n neuvontatiimiltä.

Asiakkaalla on oikeus muuttaa tai palauttaa tilatut tuotteet 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Asiakkaalla on oikeus muuttaa tai palauttaa kaikki tai osa tilauksen tuotteista. Muutettujen ja palautettujen tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessa. Jos haluat muuttaa tai palauttaa tuotteita, ota ensin yhteyttä meihin ohjeiden saamiseksi. Liitä mukaan nimesi, yhteystietosi ja pankkitilisi numero palautuksen saamiseksi.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot.

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus ennen sen lähettämistä. Peruutus on tehtävä kirjallisesti sähköpostitse verkkokaupan asiakastukeen.

Verkkokauppa vastaa myytyjen tuotteiden virheistä voimassa olevan lain mukaisesti. Ota reklamaatiotapauksessa välittömästi yhteyttä verkkokaupan asiakastukeen. Verkkokaupan ja kuluttajan välisessä riitatapauksessa kuluttajalla on oikeus tehdä riita-asia kuluttajariitalautakunnassa

parrotz instagram
parrotz phone number

@parrotzsuomi

Ole osa Parrotz-tyyliä, tykkää ja seuraa meitä!

Tilaa Uutiskirje

Tilaa uutiskirje ja saat päivityksiä Suomen tyylikkäimmistä autoista